loading...
دنياي سرگرمي
آخرین ارسال های انجمن
نهال بازدید : 70 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (1)

سلبریتی گوسیپ: همه ی ما می دانیم که ترانه ی “Born This Way” لیدی گاگا بسیار شبیه ترانه ی “Express Yourself” مدونا می باشد. و به همین دلیل مدونا اخیرا در مورد لیدی گاگا حرف هایی زده است.

او در این باره می گوید: “من واقعا فکر می کنم که او در این کارش خیلی از من تقلید کرده است. با این حال گاهی اوقات من فکر می کنم که این کارش بیشتر جنبه ی سرگرم کننده داشته است و او توانسته این کار را به خوبی انجام دهد.

وقتی که من ترانه ی [Born This Way] را در رادیو شنیدم با خودم گفتم این ترانه آشناست اما در آن لحظات من واقعا احساس پوچی می کردم.

با این حال باید بگویم که گاگا یک هنرمند بسیار با استعداد است. او همواره از گذشته چیزهای زیادی به دست می آورد، مثلا او به ۲۰ سال قبل بازگشته و موضوعی را انتخاب کرده و دوباره تفسیر می کند. “

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آیدین در تاریخ 1348/10/11 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

ازش خوشم میاد


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خودمت بازديدكنندگان محترم شما ميتونيد در اين وبلاگ و در انجمن ما عضو بشيد و از بهترين و جديدترين مطالب نهايت استفاده رو بكنيد نظر فراموش نشه حتما عضو بشيد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما طرفدار کدام خواننده ی خارجی زیر هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 5,802
  • کدهای اختصاصی